Piaţa publicitară a Rusiei în primul trimestru al anului 2014

Rusia. Comisia de experţi ai Asociaţiei Agenţiilor de Comunicare a Rusiei a făcut totalurile dezvoltării pieţii publicitare a Rusiei pentru primul trimesctru al anului 2014. Volumul sumar al publicităţii în mijloacele de difuzare a acesteia fără TVA a constituit aproximativ 77 mlrd. ruble, ceea ce e cu 9% mai mult decît pentru perioada analogică a anului trecut. Exceptînd presa, practic tot restul segmentelor pieţii publicitare au demonstrat o dinamică pozitivă faţă de indicii primului trimesctru al anului 2013.

Segment

Ianuarie-martie 2014

creşterea %

TV

38.6-39.1

9

Iclusiv de eter

37.8-38.3

9

Cablu-satelit

0.83

17

Radio

3.3-3.5

7

Mass-media tipărite

7.4-7.7

-8

Inclusive yiare

1.8-1.9

-3

reviste

3.5-3.6

-9

Ediţii publicitare

2.0-2.1

-11

Publicitatea exterioară

9.6-9.9

5

Internet

16.6

25

Inclusiv publicitatea media

3.4

12

Publicitatea de context

13.2

28

Altele

0.91

3

Total

76.6-77.1

9

 

Articol complet pe http://sovetreklama.org/archives/13529