Uitaţi-vă la mine, noi putem opri asta: publicitatea socială a creat furori

Publicitatea socială deosebită a creat furoruri în Marea Britanie. Pentru crearea ei s-au folosit ecrane LED, care se schimbă în dependenţă de cîţi de mulţi oameni se uită la ea de la interacţiunea cu ea a trecătorilor.

Precum scrie ura.ru, publicitatea etse creată pentru combaterea violenţei în familie şi a fost creată la comanda Womens Aid. Autorul ei Maik Whiteside şi Ben Robinson au folosit tehnologia de recunoaştere facial, îndemnînd publicul de a nu rămîne indiferenţi faţă de cazurile de violenţă faţă de femei. Cu cît mai multe persoane privesc spre billboard, cu atît mai puţine vînătăi şi zgîrieturi sunt pe faţa eroinei publicităţii.

Astfel, autorii dau de înţeles că neindeferenţa societăţii ajută rezistenţei violenţei. Compania dată - Dont turn a blind eye deja a cîştigat concursul publicităţii exterioare Artof Outdoor anul trecut.

Sursa: http://sovetreklama.org/archives/24602