Publicitatea pe Facebook: trendurile anului 2015

Analiticii Socialbakers au analizat datele anunţurilor, amplasate anul trecut în Facebook şi au depistat unele trenduri care pot fi utile azi pentru marchetologi.

Ele sunt aduse de pagina web Mmr.ua.

Obiectivele campaniilor publicitare clare şi măsurabile

Precum se vede din datele publicate mai jos, marchetologii preferă să cheltuie banii pe publicitate, care oferă rezultate clare şi alege în calitate de ţinte a publicităţii instalarea aplicaţiilor mobile, vizionarea video, trecerile pe pagina web.

Video a devenit un trend - aproximativ 5% din bugetul publicităţii se cheltuie pentru majorarea numărului de vizualizări a spotului video.

Atenţie mare direcţionării bine reglate

În ciuda faptului că marea parte a anunţurilor este sunt iniţiate prin Promovarea publicităţii şi fară stabilirea oiectivelor direcţionării, marchetologii încep să abordeze o atitudine mai seriosă asupra campaniilor publicitare. În trimestrul 4 al anului 2014 doar 27% din anunţuri sunt create din posturi autopromovate, pe ce erau alocate 14% din buget. În comparaţie cu datele din trmestrul întîi al anului 2014 40% şi 26% respectiv schimbările sunt vizibile.

Cu toate acestea, specialiştii Socialbakers,mai au asupra ce să lucreze în primul rînd aceasta priveşte direcţionarea: numai 44% din anunţuri unt stabilite după interesele utilizatorilor, doar 26% din anunţuri sunt setate la public individualizat.

 

 

Fluxul de ştiri cel mai eficient

Comparînd CTR şi CPC anunţuri cu plasarea setărilor diferite, specialiştii au ajuns la concluzia, că publicitatea în fluxul de ştiri nu numai iese mai ieftin, dar şi aduce efiienţă maximă.

Marchetologii, tot au observat asta că pot urmări după bugetele în creştere anume la acest loc de amplasare:

 

 

Sursa http://sovetreklama.org/archives/24027