Comunicat de presă al Asociației AAPM privind publicitatea lipsită de etică

Asociația Agențiilor de Publicitate AAPM constată cu regret faptul, că în spațiul media au început să apară mesaje publicitare cu o interpretare dublă a imaginilor și textelor , ceea ce reprezintă exemple de publicitate lipsită de etică.

 

Un exemplu de asemenea publicitate este postarea buticului de flori mimi, lansat pe Internet în ajunul zilei de 8 Martie.

 

O astfel de campanie publicitară , în mare parte este dezgustătoare , încalcă standardele morale și etice și, în consecință, legislația Republicii Moldova.

 

Cineva ar putea percepe acest mesaj publicitar ca o simplă glumă a autorului , însă, orice manifestare creativă , ar trebui să se încadreze în primul rând în normele și principiile morale general acceptate și să nu încalce legea.

 

Asociația AAPM îndeamnă colegii de breaslă, permanent să manifeste responsabilitate morală față de societate în procesul de creare a conceptelor publicitare.

 

Acest comunicat de presă a fost adoptat în cadrul Adunării Generale AAPM.

 

Asociația AAPM