Publicitatea exterioara NU acționează asupra siguranței traficului rutier! Cercetări.

Cercetările ''Studierea comportamentului vizual a șoferului la volan'' (rezultatetele cercetărilor neurofiziologice), care a petrecut compania ''Romir'', în esență, nimicește părerea că publicitatea exterioară influențează siguranța traficului.

Pincipalele concluzii la care au ajuns cercetătorii sunt următoarele:

-pe acele segmente de drum, unde se întilnesc dispozitivele publicitare la distanță diferită, atenția șoferului nu depin de distanța obiectului de la drum.

Astfel, locația de amplasare a oricarui dispozitiv publicitar în concordanță cu drumul auto (deasupra drumului, la marginea drumului, intersecție, pe banda de protecției s.a.) nu influențează asupra mărirea/micșorarea atragerii atenției șoferului asupra mesajului publicitar (chiar și cu condiția, că informația pe dispozitivul publicitar este adresată șoferului);

-eliminarea dispozitivului publicitar din traseul automobilelor (sau altă excepție din apropierea drumului, inclusiv eliminarea din locul deasupra drumului sau de pe banda de protecție) nu efectuează influență directă asupra cauzele accidentelor in zona vizibilității a construcției. Publicitatea atrage atenția, mai puțin decît clădirile și construcțiile, aflate in vizorul șoferului.

 

Vizionati rezultatele detaliate a cercetarilor aici

Referință

Romir companie de cercetare, care are ce mai lungă istorie din Rusia, ea activeaza din anul 1987. Este fondatorul a multor domenii de marcheting, social-politice și media cercetărilor în Rusia. Compania deține poziții de lider în segmentele-cheie a pieții de cercetări: acoperirea națională a consumatorilor, on-line, cercetări de tip omnibus, focus-grupa, home-test, cercetări de specalitate si mystery shoping. "Romir" - reprezentantul exclusiv a Rusiei și țărilor CSI în cea mai mare asociație internațională de cercetări Gallup International.

Sursa http://sovetreklama.org/archives/24183