Masurarea si monitorizarea pietei de publicitate din Republica Moldova

Asociatia Agentiilor de Publicitate din Moldova, anunta colectarea intrebarilor pentru organizarea unei mese rotunde la tema: Masurarea si monitorizarea pietei de publicitate din Republica Moldova

 

Puteti lasa intrebarile Dvs. in comentariu la aceasta postare, noi le vom grupa pe directii si va vom anunta aditional despre data cand vom stabili intalnirile cu companiile ce efectueaza studiile de piata pe fiecare grup de intrebari respectiv.

 

Temele la care vom fi foarte recunoscatori sa primim intrebarile, sau comentariile voastre, le mentionam mai jos:

 

1. Masurarea si monitorizrea pietei TV (esantionarea, principiul de masurare/monitorizare, imbunatatirile necesare)

2. Masurarea si monitorizrea pietei ONLINE (esantionarea, principiul de masurare/monitorizare, imbunatatirile necesare)

3. Masurarea si monitorizrea pietei de OUTDOOR (idei/viziuni de organizare a sistemului de masurare si monitorizare, necesitatea unui astfel de studiu)

4. Masurarea perceptiei consumatorilor / onsumerTargetIndex (calitatea si dinamica informatiei primite, comoditatea si functionalitatea platformei de analiza a datelor, imbunatatirile necesare)

5. Studiul, masurarea si monitorizrea altor canale media (Radio, Pressa, Canale media regionale, etc.)

 

Intrebarile si comentariile vor fi receptionate pana in 30 iunie 2017. Despre urmatorii pasi va vom informa la fel prin intermediul paginii noastre de Facebook.

 

Multumim anticipat pentru implicare.