Atunci când publicitatea stradală vă priveşte în ochi sau David și Goliat în publicitatea stradală

Atunci când vine vorba de publicitatea stradală, o asociem imediat cu panouri publicitare mari (billboard-uri). Însă acum, când numărul de billboard-uri în oraș s-a redus în mod semnificativ, şi această tendință va continua în contextul unei noi abordări din partea municipalității privind aspectul orașului, este timpul să vorbim despre un astfel tip de publicitate stradală aşa numite casete luminoase citylight, sau panouri de trotuar, așa cum le numesc adesea.

 

La ziua de azi, în oraș le avem instalate sute. Însăşi denumirea "panou de trotuar" subliniază principala caracteristică a citzlight-ului - capacitatea sa de a comunica persoanei "ochi în ochi" mesajul publicitar, pentru că formatul de bază al suportului este de 1,2*1,8 (m), adică înălţimea omului. Suporturile respective sunt instalate practic în toate zonele orașului, iar imaginea este iluminată avantajos din interior pe timpul nopţii.

 

Există un alt tip de citylight-uri în oraș, la care caseta de publicitate este fixată pe un suport vertical la o înălțime mică. Astfel de citylight-uri de asemenea sunt echipate cu iluminare interioară și se potrivesc bine cu mediul înconjurător.

 

Avantajul incontestabil al plasării publicității pe citylight-uri îl constituie trei aspecte: posibilitatea de a transmite "ochi în ochi" mesajul pietonilor, operativitatea plasării și rotația rapidă a imaginilor, precum și economia indiscutabilă, cu o acoperire geografică maximă a publicului țintă în comparație cu formele mai mari. În același timp, trebuie să luăm în considerare posibilitatea reducerilor suplimentare pentru volumul programului de adrese și imprimare, pentru perioada de plasare etc.

Și, desigur, este deosebit de valoros faptul că citylight-urile sunt situate acolo, unde în contextul cerinţelor actuale pentru formate mari "intrarea este închisă".

 

Mai mult decât atât, citylight-urile, ca regulă, sunt instalate consecutiv. Și imaginea de pe fiecare dintre ele poate fi diferită, dar promovând în mod consecvent marca comercială sau marfa dorită. Ce ar putea fi mai bun decât o astfel de "lovitură" repetitivă punctuală asupra percepției informației?

 

Deci, este foarte recomandat întreprinderilor, în special celor mici și mijlocii, să acorde o atenție deosebită suporturilor de publicitate de dimensiuni mai reduse. Un astfel de "David în publicitatea stradală" astăzi este gata să dea o luptă "goliaţilor", și care a fost finalul istoriei biblice Dumneavoastră cunoaşteţi

 

M. Smitskaya, Secretarul AAPM