6 descoperiri în content-marketing

Pînă în anul 2014 content-marketing rămînea un simplu instrument, scopul căruia informarea potenţialilor consumatori. Doar texturi despre fapt simplu: noutăţi privind produse, viaţa companiei, evenimente din industrie. Spre începutul anului 2015 observăm că tot mai des content-marketing devine instrument promiţător de atragere a clienţilor, în special dacă contentul este usergenerated, cum se spune în cercuri profesionale, este creat însăşi de utilizator. Despre aceasta şi alte tendinţe spune Cristina Guseva, expertul agenţiei internet-marketing HopInTop.

Fericire

Popularitate semnificativă o capătă contentul virtual, capabil de a interesa persoanele şi de a îi încuraja de a se împărtăşi cu el. Elementul esenţial al acestuia îl constituie emoţiile li printre ele fericirea este în primul rînd. Aceasta au constatat profesorii din Wharton School (Pennsylvania): ei au propus respondenţilor să vizualizeze cîteva video vesele, triste şi neutre. Apoi le-au intervievat care le-a plăcut mai mult, cu care ar dori să se împarte cu prietenii. Rezultatul: video despre fericire au fost alese mai des. Oamenii de ştiinţă din China au confirmat rezultatele reccetărilor şi au adăugat: şi mînîa se referă la emoţii virale, pentru că este capabil să înceapă reacţia de furie în lanţ.

Veselie

Pe locul doi al fericitului content este veselia. Cu acesta utilizatorii internetului se împart foarte activ. Popularitatea emoţiei a demonstrat reitingul celor mai virale video anului 2014, care a fost elaborat de renumita revistă Time. În acesta sunt prezentate 10 video, pline de veselie, de ironie şi sarcasm. Ele au cîteva milioane de vizionări în YouTube, nemaivorbind despre plasarea în reţele de socializare.

Demografia

Reeacţia supra contentului poate fi prezisă din caracteristici demografice a auditoriului: genului şi vîrstei. Prin mai multe experimente efectuate a fost stabilit că bărbaţii preferă mai mult video virale, în timp ce femeile reacţionează la acesta emoţional dificil. Iar generaţia numită de milionare nascută în perioada anilor 1980-2000 iubesc efectul pozitiv şi neaşteptat.

Sensul

Unificarea contentului individual pentru fiecare reţea de socializare încă un instrument în drum spre content-markering de succes, apărut în anul 2014. Fapt, că publicul reţelelor de socializare diferă esenţial şi fiecare reacţionează la anumite cuvinte-cheie şi ligamente semantice. Astfel, pe Odnoklassniki materialele despre copii şi probleme educaţiei vor fi mai populare, decît pe Facebook şi VK. Cu toate acestea chiar şi contentul universal at trebui să fie publicat sub diferite titluri.

Pe scurt

La mijlocul anului 2014 BuzzSumo au publicat datele analizei contentului aproximativ 100 de milioane de unităţi. Dacă să spunem pe scurt, secretul succesului constă în volum. Cît de straniu nu ar suna, dar cu cît este textul mai lung (mai mult de 2000 de caractere), cu atît mai des este publicat şi share pe reţele de socializare.

Simplitate

Cel mai frapant exemplu de simplitate şi altruism pentru anul 2014 a fost IceBucketChallenge. Motivele cinstite şi nobile cu o strategie virală binegîndită iată ce a dus la succes cu donaţia pentru tratamentul persoanelor, a căror boală nimeni nici nu se poate rosti. În rezultat au fost colectate mai mult de 15 milioane de dolari, dar numărul participanţilor a depăşit un milion de oameni din întreaga lume, inclusiv diferite vedete şi chiar şefii de stat.

Reeşind din cele de mai sus, concluziile sunt clare: în anul. 2015 accentul trebuie pus anume pe content viral şi usergenerated. Aceste instrumente de marketing în mediu actual au un potenţial puternic: relativ simpli, ieftine şi commode în utilizare.

Cristina Guseva, expertul agenţiei de internet-marketing HopInTop.

 

Sursa: http://www.advertology.ru/article129485.htm